Odwiedza nas 23 gości oraz 0 użytkowników.
Ilość odsłon
Dzisiaj 45
Wczoraj 174
Tydzień 219
Miesiąc 2168
Razem 323384
Całodobowa bezpłatna infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli - 800 080 222
- Szczegóły
Szanowni Państwo,
uprzejmie informuję, że została uruchomiona całodobowa bezpłatna infolinia dla dzieci, młodzieży, rodziców i nauczycieli. Każda młoda osoba, która zechce porozmawiać o swoich problemach, może zadzwonić pod bezpłatny numer 800 080 222 i uzyskać pomoc od doświadczonych psychologów, pedagogów i prawników.
Infolinię prowadzi Fundacja ITAKA – Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, na zlecenie Ministerstwa Edukacji Narodowej. Organizacja ta została wybrana w konkursie MEN, realizowanym w ramach Narodowego Programu Zdrowia.
ZAWIADOMIENIE.
- Szczegóły
16.08.2019 r. PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W DRAWSKU POMORSKIM NIECZYNNA.
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.
GODZINY PRACY PORADNI.
- Szczegóły
INFORMUJEMY, ŻE PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W DRAWSKU POMORSKIM W MIESIĄCU LIPCU, SPIERPNIU I WRZEŚNIU:
- OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU CZYNNA OD GODZINY 7:00 DO 15:00
- OD 22.07.2019 R. DO 02.08.2019 R. SEKRETARIAT CZYNNY OD GODZINY 8:00 DO 14:00.
INFORMACJA.
- Szczegóły
PORADNIA PSYCHOLOGICZNO - PEDAGOGICZNA W DRAWSKU POMORSKIM DNIA 21.06.2019 R. NIECZYNNA.
ZA UTRUDNIENIA PRZEPRASZAMY.
ZAJĘCIA WARSZTATOWE W ZSP DRAWSKO POMORSKIE.
- Szczegóły
W związku ze zbliżającym się końcem roku szkolnego na zaproszenie pani pedagog Emilii Kowalskiej - Bator w dniu 31 maja 2019 r. w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Drawsku Pomorskim w klasach II: technikum żywienia, technikum samochodowym, technikum hotelarskim i szkole branżowej I stopnia pedagog Anna Kwiecińska przeprowadziła zajęcia odnośnie sposobów uczenia się. Na zajęciach warsztatowo-wykładowych uczniowie mieli okazję podsumować swoje osiągnięcia i włożony w naukę wysiłek. Dzielili się swoimi spostrzeżeniami i sposobami przyswajania i zapamiętywania różnych wiadomości i informacji. W celu sprawdzenia czy podczas nauki towarzyszyło uczniom odpowiednie podejście i motywacja wykonali test w postaci psychozabawy, który ujawniał znajomość zasad uczenia się, możliwości organizmu oraz osiągniętych rezultatów i włożonego wysiłku. Podczas zajęć uczniowie sprawdzali również dominujące u siebie kanały przyswajania wiedzy i weryfikowali sposób ich wykorzystywania i stymulacji. Omawiano również wpływ diety i nawadniania na koncentrację uwagi, prezentowano ćwiczenia z kinezjologii edukacyjnej w celu zwiększenia wydajności mózgu oraz sposoby na relaksację po długiej i ciężkiej nauce.
Podczas zajęć uczniowie z zaangażowaniem wykonywali różne ćwiczenia i zadania. Często zadawali pytania dotyczące zasad uczenia się i celowości nauki prezentowanej w kreślony sposób. Ponadto uczniowie mieli możliwość sprawdzenia na sobie zasad działania powyższych metod oraz podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i doświadczeniami, które przekładają się na osiągnięcia i satysfakcję z nauki.